Thursday, December 03, 2009

Rosyam Noor

Malu tau.... Tadi Rosyam Noor datang ofis nak sign contract. So, lepas kenalkan diri masing2, we talked about the contract and general stuff. So lepas sign and all, we went out from the meeting room la, and then suddenly my colleague cakap dengan begitu kuat sekali "ehh Nomy, tadi kata nak amik gambar ngan Rosyam... Nasib Boy ingat" and i did not say that to him... Malu giler.... Then Rosyam patah balik to my desk and posing cakap "Jom la..." malu giler babi... Apa lagi aku start blushing merah giler and my other collegues siap amik my phone and nak amik gambar kite orang. Rosyam legi best siap posing lagi tunggu aku....

Seriously aku tak cakap pun kat my collegue tu yang aku nak amik gambar... Dalam hati of course la but I did not say it out loud huhuh.... Anyway lepas abis blusihng, this is the pic la.... hehheheheh suka suka....



Tengok la muka ku yang tersengih2 akibat blushing yang amat sangat.... Rasa mcm dah lama giler aku tak blushing macam ni tau huhuhu

Masalahnya yang lagi memalukan sebab masa tgh amik gambar ni dia cakap kat aku dengan nada yang sangat slow dan romatik 'kenapa taknak amik gambar ngan i? takut husband marah ker?" Pastu my colleague tu pulak sambung "Syam amik mood Syam, masuk mood romantic" and dia cakap "Tangah masuk mood la ni... Korang ni kacau la... " Hampeh kan.... (dalam nada senyum) hehehhehe

6 comments:

Unknown said...

hahahhahaha... aku dah tergelak giler ni, nampak sgt muka 'tak larat'! hahahahhahahaha...

Nomy Yahya said...

hehheheh... aku rasa pun mcm tu gak la azq... isk... mcm lama giler tak guna perkataan 'tak larat' tuh

Ana Malek said...

hihihihi muka cam nak nanges pun ada.

Anonymous said...

waduh..rugi rugi..if aku..aku siap peluk peluk lagi. mak dara ke anak dara ke..apakesah?? hera romantis malaya tuh!!!!
- raihan

sujack said...

pewwwwwiiitttttt...........kacak lar abg rosyam...heheheheh

Maklongnya Bedah said...

ahahhahaha.. aku gelak betul bila baca post ko yg nih dgn tgk gambar tuh. sampai lentok2 kepala ko, nomy. :D