Monday, September 28, 2009

Iphone ku kena curik di hari Raya...

Sedess sangat... di hari raya di hari mulia ada jugak budak2 panjang tangan... AA kata salah aku pasal tinggal handphone atas coffee table macam 'invitation to treat' la... Tapi kalau dah kat rumah sendiri mana nak terpikir ada orang akan curik the phone. Betul tak?

Nak buat macam mana... Sedess dan ralat je la.. contract pun tak abis lagi baru pakai 4 bulan and still ada 20 months to go... and to make matter worse maxis centre pun not very helpful.... asik nak suruh amik line baru je... i dont want a new line i just need a new phone.... Dah lepas2 pakai Iphone ni biler survery phone lain rasa mcam tader mood je... Terbayang2 masih Iphone ku itu.... Tapi tengah bengang dengan maxis... Aku dah naik suara dah kat Maxis Centre KLCC ari tu... orang lain pun dah tgk2 kat aku.... Aku bengang giler kalau tatau product jangan simply cakap aku kena amik line baru jek... Abis tu aku nak buat haper dengan commitment aku skrg? Kalau nak terminate kena bayar penalty RM1400, tu dah nak dekat dengan harga Iphone 3gs dah

No comments: